24.10.2017

Malinowe usta i malowane róże

Dzisiaj kolejna Panna Młoda, którą miałam okazję malować w tak ważnym dla niej dniu.
Wykonując makijaż próbny Sylwia zdecydowała się na mocniejsze oko i delikatne usta, jednak gdy przyjechałam na miejsce i zobaczyłam suknię ślubną przekonałam Sylwię do malinowego koloru ust. Idealnie komponowały się z jej urodą i cudnymi różami na gorsecie.  
Te piękne kwiaty namalowała jedna z najzdolniejszych artystek jakie znam, pani Anna Maryniarczyk- Kubińska. Muszę przyznać, że zrobiłam rozeznanie wśród znajomych i nie tylko i większość przyszłych panien młodych, które decydują się na malowane ubranie góralskie bądź stylizowaną sukienkę udaję się właśnie do niej. Koniecznie zobaczcie jej prace TUTAJ, jest co oglądać! 
 Zdjęcia Michał Fornalski MMP Studio







6 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, piękna suknia, piękna panna młoda - wszystko piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 44 year old Senior Editor Arri Burnett, hailing from Saint-Hyacinthe enjoys watching movies like Destiny in Space and Table tennis. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a Eldorado. jej odpowiedz

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger