28.10.2018

Czerwone korale

Dziś kolejna Pani Młoda :) Wesele co prawda odbyło się w maju ale ja dopiero teraz ,,odkopuje " zdjęcia , które dzięki uprzejmości Ani mogę Wam pokazać na blogu. Ich autorem jest Mateusz Kiszela, wspaniały fotograf godny polecenia, tutaj znajdziecie link do jego strony KISZELA FOTO&VIDEO

Gdy tylko poznałam Anię- przyszłą pannę młodą od razu zauważyłam, jaką wesołą i serdeczną jest osobą, lecz przy tym stanowczą i wiedzącą dokładnie czego chce. Podczas makijażu próbnego wysłuchałam jej uwag i przedstawiłam swoją wizję. W opcji początkowej miały być delikatne usta, jednak gdy przyjechałam w dniu wesela na miejsce i zobaczyłam suknię, dodatki i bukiet obie zgodnie stwierdziłyśmy, że będą czerwone, myślę że był to dobry wybór, co sądzicie?



Zapraszam do obejrzenia kilku ujęć z przygotowań :)
Hania










2 komentarze:

  1. Uważam, ze grzechem byłoby nie ulec tej czerwieni. Przepiekna panna młoda. Niezmiernie przyjemnie patrzy sie na te zdjęcia. Wszystko zgrało sie w niesamowitą jedną całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze z przyjemnością oglądam Wasze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger