21.05.2018

Wianki, tiule i te sprawy

Hej kochani, częstotliwość w dodawaniu postów na blogu maleje z każdym razem, ale postaram się to poprawić (wiem, wiem za każdym razem tak piszę :P)
Tym razem znów towarzyszyła mi Paulina, warunki pogodowe nie były najkorzystniejsze ale dzielnie dawała sobie rady z porywistym wiatrem. Stylizacja mogłaby się wydawać folkowa przez kolorowy wianek (w którym koniecznie musiały się znaleźć różowe piwonie, kto zgadnie dlaczego?) jednak czarna tiulowa spódnica i wiązane sandałki dodają elegancji. Całość przełamałam luźną koszulką :) Dajcie znać jak się Wam podoba! 
W makijażu trochę poszalałam z kolorami, na co dzień i przy większości makijaży jakie wykonuję dominują brązy i beże, więc chciałam spróbować czegoś innego i wiecie co? Bardzo mi się spodobało! :D Tyle pisania, zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pomysły na następne sesje juz tworzą się w mej głowie, więc mam nadzieję do zobaczenia wkrótce!
Hania













6 komentarzy:

  1. I właśnie zaczynają płonąć tysiące męskich serc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, romantyczne fotki i świetny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Podoba mi się i to bardzo

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ;) Takie kobiece stylizacje są w moim stylu. I to w całości, łącznie z dodatkami. Wianek i buty. Szpilki damskie z wiązaniem nie tylko pięknie się prezentują, ale i są wygodne i łatwo je dopasować do stopy.

    OdpowiedzUsuń
  5. (...) jakiś głos szepnął, żeby podążyć w to miejsce za białym króliczkiem (...) i przeniosło mnie do krainy czarów... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Инстраграмм являться самой популярной площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в которых уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень множество времени, потому еще лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт http://ru.stuttgarthome.de/?p=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger