11.10.2017

Ze Śląska na Podhale...

Bardzo długo zabierałam się, żeby coś wreszcie na blogu napisać. Muszę przyznać, że rok przerwy w publikowaniu postów to sporo i nie wiedziałam jak z powrotem się za to zabrać. Nie będę Was zanudzać opowiadaniami dlaczego nastąpił taki zastój, bo to dłuższa historia. W końcu jednak przemogłam się jakoś, znalazłam chwilę czasu (a jednak da się ;) i postanowiłam podzielić się z Wami zdjęciami, które dzięki uprzejmości  Pani Marty mogę upublicznić :)

 Panią Martę pochodzącą z okolic Tarnowskich Gór a dokładnie z  Kamieńca  miałam okazję poznać już wiosną, kiedy napisała o dostępność terminu na makijaż ślubny. Jako pasjonaci gór razem z narzeczonym zaplanowali uroczystość właśnie tutaj na Podhalu. Ślązak z Góralem zawsze się dogada a tym bardziej Ślązaczka z Góralką :) już przy próbnym wiedziałam że nadajemy na tych samych falach i bez problemu doszłyśmy do wspólnej wizji makijażu w dniu ślubu. 

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia z przygotowań oraz z sesji plenerowej, zainteresowanych odsyłam do strony PODHALEFOTO robią świetną robotę!














4 komentarze:

  1. Rewelacyjne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło widzieć Cię z powrotem ;) A co do Śląska i gór, ja urodziłam się właśnie w Tarnowskich Górach (czyli góry są ;)), a od 8 lat mieszkam na Podhalu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że teraz częściej będę się pojawiać i pamiętałaś właśnie że podchodzisz że Śląska:-D

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger