25.08.2015

Nowy sezon.

W dość optymistycznym nastroju żegnamy lato, szykując się do okresu jesienno-zimowego. Chociaż uwielbiam wakacje i wszystko co nimi związane to cieszę się na nadejście jesienni. Chyba pierwszy raz :P Od września czeka mnie sporo nowych doświadczeń: zarówno Mania jak i ja idziemy do szkoły! Jupii!
Marysia zaczyna swoje przedszkolne nauczanie, natomiast o mojej szkole dowiecie się nieco później. Związana jest z tym co uwielbiam robić, czyli malowaniem, tworzeniem i modą :) Czy może być lepiej? :D Powiem Wam, ze nie możemy się (obie) doczekać pierwszych zajęć. Oby tylko zapał szybko nie minął :P
Powracając do zbliżającego się sezonu. Jako że staram się być na bieżąco z nowinkami ze świata mody, chciałabym przybliżyć Wam niektóre trendy w nadchodzącym czasie. Pamiętajmy tylko, aby nie kupować na ślepo wszystkiego co tylko się spodoba i jest modne w określonej chwili.
Pomyślmy wpierw czy dana rzecz będzie pasować do reszty naszej garderoby. Ja zawsze staram się ułożyć w ,,w głowie" kilka stylizacji z udziałem danej bluzki czy spodni zanim zdecyduję się na jej kupno, sposób nie pamiętam skąd zapożyczony, ale sprawdza się idealnie:) Od kilku miesięcy staram się też inwestować w rzeczy, nie kupując kolejnych ,,szmatek" starając się  zwracać uwagę na skład materiału.
Wracając jednak do tematu... :)
Styl boho na dobre rozgościł się na wybiegach. Po letnich wzorzystych sukienkach przerzucamy się na wzorzyste okrycia wierzchnie. Jeżeli lubicie etniczne klimaty sezon jesień/zima 2015/16 jest Wasz :)

Poniżej podlinkowałam niektóre rzeczy, jeżeli są podpisane i klikniecie na opis, link przekieruję Was na stronę sklepu.



Dla osób ceniących klasyczne rozwiązania, nie chcących od stóp do głów wyglądać jak nowoczesna wersja Pocahontas, świetnym pomysłem będą dodatki w takim stylu. Botki z frędzlami, etniczna torebka czy naszyjnik lub kolczyki z chwostami  świetnie uzupełnią klasyczną stylizację.








Cały czas pozostajemy również w klimacie lat 70'.Sznurowane bluzki/tuniki, szerokie spodnie czy wszechobecny jeans z pewnością znajdą swoich zwolenników. Mój ukochany zamsz powrócił w postaci płaszczów, kurtek czy nawet sukienek.




 Jeansowa spódnica zapina na guziki w stylu vintage, upolowana na letnich wyprzedażach na pewno zostanie wykorzystana  w jesiennych stylizacjach :)



Kolejnym trendem tym razem kolorystycznym jest marsala- określany jako brudne bordo. Odcień nietuzinkowy i niełatwy do okiełznania lecz idealnie wpisujący się w jesienną kolorystykę.



Pozostałe kolory modne w tym sezonie znajdziecie na zdjęciu poniżej, mnie bardzo spodobało się połączenie granatu i zieleni o nazwie deep sea. Makijaż oczu wykonany w tym odcieniu jest bombowy, tak bardzo mi się spodobał, że zamówiłam bardzo podobny cień do powiek i czekam tylko na okazję, by stworzyć,, mejkap" w tej kolorystyce. :)


 
Wiecie dobrze, że jestem butomaniaczką, kocham i kolekcjonuję buty. Dla mnie są bardzo ważnym elementem stylizacji. Moim absolutnym must have na ten sezon są wiązane baleriny. Wiem, ze wiele dziewczyn już je nosi od dawna, i królowały w okresie letnim, ale ja oczywiście musiałam przeanalizować czy będą odpowiednie do mojego stylu i garderoby :D No i wreszcie mam je i noszę non stop. Są uniwersalne, pasują do wielu setów i ubolewam nad tym, że nie miałam okazji pokazać ich jeszcze na blogu. Postaram się to jednak nadrobić :) Poniżej przykładowe stylizacje z udziałem wiązanych butów.
P.S. Mam nadzieję, że jesień na Podhalu będzie ładna i zdążę się jeszcze nimi nacieszyć zanim spadnie pierwszy śnieg :D
 


 
Ja swoje zamszowe zakupiłam w sklepie internetowym DEEZEE, z tego co widzę na stronie już ich nie ma, ale są inne z ekoskóry.


To na tyle z mojej strony. Sama jestem fanką klasycznego stylu, nie lubię zbytnich udziwnień ani też nie jestem ekstrawagancka jeżeli chodzi o modę. Lubię natomiast urozmaicać swoje stylizacje interesującymi dodatkami. Myślę, że przez to właśnie kreujemy własny niepowtarzalny styl.
Pozdrawiam
Hania

źródło zdjęć. Pinterest

3 komentarze:

  1. Folk, frędzle, zamsz - co za cudowny sezon! :) <3
    Już nie mogę się doczekać, aż wybiorę się na zakupy, bo na razie za dużo na głowie, no i tworzę coś swojego, bo u mnie ciągle nowe pomysły. Będzie bardzo folkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja Szpunar-Chyćko:) Witam Haniu ! Pozwolisz , że tak Ci napiszę, ze mnie dojrzała Ala , lekko po 50 wiośnie życia - hej!!! :) Pamietam ten styl z frędzlami, sama miałam torebkę z tymi frędzlami, spódnicę czarną z frędzlami.Uwielbiam styl klasyczny i dlatego zachwyciłam się : żakietem z frędzlami, botkami z frędzlami, bransoletką z frędzlami a te balerinki są mega świetne ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za piekne,wspaniałe ubrania nam przedstawiłaś -boho jak kocham ten styl frędzle ,botki ,sztruks i kolor marsala który bedzie królował w tym jesienno -zimowym sezonie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger