20.09.2015

Stylizacja na zakończenie lata

Wspaniały dzień, piękna pogoda, ostatnie letnie promienie słońca- idealne warunki na zapowiedzianą już jakiś czas temu sesję. Tak jak wspominałam w ostatnim poście  TUTAJ znalazłam idealny sklep "Fabryka spódniczek Tutu" TUTAJ i to własnie tam miłe panie stworzyły dla mnie kreację dokładnie taką, jaką chciałam. Tiulowa spódnica w szarym kolorze i biały top- efekt księżniczki- ten wymarzony:-) Jakość materiału i wykonanie bez najmniejszego zarzutu. Taką stylizację zaprezentowałam na pewnym weselu, dziś tę samą prezentuję na nasze blogowe zakończenie lata. Wakacyjne, przewiewne kreacje od teraz będą musiały poczekać na kolejny sezon ale zanim je wszystkie schowamy chcemy się jeszcze nacieszyć tym pięknym widokiem, który i wam prezentujemy. Bardzo jestem ciekawa, jak wam się podoba moja nowa tutu skirt? Ja jestem zachwycona!:-) A jakie są wasze propozycje na zakończenie lata?
Pozdrawiam! Klaudia












Klaudia ma na sobie:
spódnica, bluzka - Fabryka spódniczek TUTU
sandałki- J.Wolski dostępne w  Minou Designer Clothes
naszyjnik- New Look
Torebka- Mohito

9 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger