23.11.2013

DIY: czyli jak wykorzystać ubity kubek :)

Dużo osób ma swoje ulubione kubki, w których pije kawę bądź herbatę, ja też należę do tego grona:)
Kocham kubki w formacie XXL, dobrze wiedzą o tym moi znajomi , których goszczę u siebie w domu, więc gdy ostatnio jeden z moich ulubionych wyglądował na podłodze( chociaż próbowałam do tego niedopuścić łapiąc go ręką, nogą...itp..itd..)rozpaczy nie było końca....szczęście w nieszczęściou odpadło tylko ucho.
Pomysł narodził się natychmiast. Nie będzie kubka, będzie wazon :D

Do ozdobienia użyłam starej, poplamionej serwetki, lecz Wy możecie użyć jakiegokolwiek innego  materiału, potrzebny będzie także sznurek( ja wykorzystałam z niepotrzebnych korali:)) nożyczki i dwie szpilki:)

Najpierw odmierzam odpowiednią długość i szerokość materiału, w tym celu kładę kubek na serwetce, należy pamiętać, aby zostawić więcej materiału, by móc później go zawinąć pod spód.



Wycięty kawałek materiału podwijam i spinam dwoma szpilkami, na górze i na dole kubka.























Teraz tylko wystarczy obiązać kubek sznurkiem i gotowe!
Wrzosy z ogródka całkiem fajnie prezentują się w moim nowym wazonie, co myślicie?









4 komentarze:

  1. Super pomysł 😉 w tej właśnie chwili ubiłam swój ULUBIONY kubek!!!!😭😭😭😭😭 czas na recykling

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i jak dla mnie innowacyjne rozwiązanie. Nawet nie sądziłam, że można tak dobrze wykorzystać ubity kubek. Mam nadzieję, że kiedyś to zrobię, ale nie będzie to żaden z kubków od https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/kubki-i-szklanki gdyż te za bardzo lubię i nie chciałabym ich tracić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger