15.10.2015

Ponczo

Wiem, że długo kazałyśmy Wam czekać na kolejny wpis, ale jak sami pewnie wiecie (bo widzicie za oknem) pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza. Gwałtowne oziębienie i świeży opad śniegu nie nastrajał optymistycznie na jakąkolwiek działalność fotograficzną/ sesyjną, przynajmniej tak było w naszym przypadku..
No dobra, dość tłumaczeń, przejdźmy do sedna :) W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra ponczo w azteckie wzory. Długo wzbraniałam się przed tym rodzajem wierzchniego okrycia i wiecie co? Popełniłam duży błąd, bo odkąd zakupiłam swój ukochany ,,koc" ( tak nazywa je mój mąż ) wcale się z nim nie rozstaję.  Ponczo jest ciepłe, miłe w dotyku i całkiem fajnie wygląda, przywołując na myśl styl boho. Można nosić go na różne sposoby i pasuje do wielu rzeczy w mojej szafie. Gdy jest cieplej wystarczy pod spodem koszula czy sweter, natomiast gdy robi się chłodniej wkładam dodatkowo skórzaną ramoneskę.
Tym razem postawiłam na bordowe spodnie i botki z frędzlami. Chcąc przełamać etniczny charakter stroju dodałam klasyczny element w postaci białej koszuli. Całość uzupełniłam stonowanym makijażem i warkoczem. Dajcie znać jak podoba Wam się mój look i czy macie już swoje poncza? :)
Pozdrawiam Hania.


 


 





Hania ma na sobie:
Ponczo- Even&Odd via  Zalando
Spodnie- Clockhouse
Botki- Czas na buty.pl
Koszula- Zara
Torebka- Anna Field via Zalando

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo! Super jest też tonacja zdjęć, taka chłodno-nasycona - idealnie oddaje charakter stroju i charakter obecnej pogody! A warkocz wymiata!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. Właśnie ostatnio widziałam podobne ponczo na wystawie sklepu w New Targu, wpadło mi w oko, ale nie było gdzie zaparkować, a ja się dość spieszyłam... Teraz żałuję, że się jednak nie zatrzymałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kasiu za miłe słowa :) a co do poncza to może jeszcze jest na tej wystawie?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ponczo i te spodnie:) śliczna jestes :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ponczo zauroczyły mnie jego kolory są cudne, pięknie Ci w warkoczu a ostatnie zdjęcie dla mnie jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wyjątkowe ponczo, jego kolory sa urocze i świetnie współgrają ze spodniami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję każdej z Was za przemiłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała stylizacja! Poncho piękne <3
    Pozdrawiam :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :)

    chicporadnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger