4.10.2015

Khaki.

Przeglądając modowe ciekawostki przeczytałam w jakimś artykule, że oprócz kolorów ciepłych i zimnych, żywych i pastelowych, jasnych i ciemnych są także kolory trudne. Należą do nich bordo ( do którego już się przekonałam, mam na myśli kolor marsala), cała gama fioletów, turkus i przyjemna dla oka zieleń typu khaki. Taki kolor kojarzy nam się tylko i wyłącznie z wojskiem.
Byłam sceptycznie nastawiona do tego koloru, ale to pewnie dlatego, że do tej pory w mojej szafie nie było kompletnie nic w tym odcieniu. Po sesji w tej stylizacji, w której to właśnie spódnica w delikatnym odcieniu khaki gra główną rolę zauroczyłam się tym kolorem! Idealny na jesień :)
Pamiętamy oczywiście, żeby nie przesadzać w naszych stylizacjach z takimi trudnymi kolorami. Pozdrawiam K.
 








 
Wszystkie rzeczy które Klaudia ma na sobie są dostępne w butiku Minou Designer Clothes na Krupówkach, bądź w sklepie internetowym Minou.

4 komentarze:

  1. świetny zestaw, podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jest naprawde mega :-) też mi sie bardzo podoba :-)

      Usuń
  2. Spódnica nie w moim guście, ale za to buty są mega!!!!!
    No i nie podejrzewałam, że ta pergola może być takim fajnym tłem dla zdjęć, świetnie ją wykorzystałyście!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem inne mamy gusta:-) ja bardziej stawiam na spódnice:-) ale buty muszę przyznać, że robią wrażenie:-)
      Lubimy takie tła :-)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger