19.02.2015

Hola !

Na czapkę marki Hola ,,czaiłam" się już od dłuższego czasu, jednak dopiero podczas grudniowej edycji Zako-tworów zdecydowałam się na kupno szaro-niebieskiej dla mojej Marysi.
Przede wszystkim skłonił mnie do tego fakt, że są dziergane ręcznie a jak wiecie uwielbiam wszystko co handmandowe :D Kiedy okazało się, że nie trafiłam z rozmiarem pani Ola bez wahania zgodziła się wykonać taką samą, ale większą w tym samym kolorze.
Po drugie wykonane są z wełny zupełnie ,,nie gryzącej" :D (bardzo istotny fakt dla Mani ;)
Po trzecie świetne kolory i ciekawy design.
Na koniec muszę oczywiście wspomnieć, że czapy tworzone są tutaj w Zakopanem, więc czego chcieć więcej? :)
Polecam każdemu, nie tylko dzieciakom, gdyż Hola ma rzeczy również dla dorosłych .

P.S. To nie jest post sponsorowany ;)

Pozdrawiamy Hania & Mania



 

 
Marysia ma na sobie: kurtka- Old Navy
Szalik-no name, legginsy- Allegro, botki- H&M
czapka- Hola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger