12.02.2014

Słodko mi.... :)

Uwielbiałam słodycze jako dziecko i teraz także nie mogę bez nich żyć :P Może nie spożywam ich już w takiej ilości jak dawniej, od jakiegoś czasu słodkości muszą mi wystarczyć w innej formie :D
Słodycze na pazurach, w kuchni, w salonie, i nawet jako bransoletki. Prawdziwa ze mnie ciastkomaniaczka:)
Poniżej prezentuje parę pomysłów jak ,,osłodzić" swoje mieszkanie i nie tylko :)

Pozdrawiam!
Hania :**


                                                   Żelowe pazurki Eli a na nich moje ciasteczka :)

Słodkie bransoletki więcej biżuterii możecie zobczyć TUTAJ i TUTAJ


                        Puszka idealna na przechowanie słodkich wypieków :)


           Słoiki po kawie odpowiednio pomalowane i ozdobione mogą służyć jako pojemniki na przyprawy.

          Zdecoupageowany stojak na deski kuchenne, służy mi do przechowywania gazet i dokumentów.


                                                              Ciasteczkowy pojemnik na biżuterię:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger