15.10.2013

Złoto..

Złoto- wszystkim kojarzy się z bogactwem. Złote dodatki np. w postaci biżuterii podkreślają elegancję i szyk wielu kreacji. A złota kurtka?? Długo nie mogłam się do niej przekonać. Mam ją już jakiś czas... Gdy ją wyczaiłam i kupiłam myślałam, że będzie ona często "wietrzona" a szczerze to mam ją tutaj założoną po raz pierwszy :) Wydaje mi się, że w połączeniu z różowymi rurkami (wiem, wiem znowu róż :) ) i czarną koszulą wygląda  interesująco. Bez zbędnych dodatków, chociaż i tak swoje musiałam dołożyć- bransoletka Ani i pierścionek,który dostałam w prezencie :)

Klaudia


Spodnie- Alcott
Kurtka- sh
Koszula- Reserved
Torebka- Reserved
Buty- CCC
Bransoletka- Anna's ice
Pierścionek- Prezent














2 komentarze:

  1. ja chyba bym nie połączyła tych kolorów razem, ale Ty ładnie wyglądasz :)
    http://queenbthefirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe połączenie i piękna fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger