30.08.2013

Valentino i korale?

Korale te powstały już dosyć dawno temu, mogliście zobaczyć je TUTAJ w rockowej wersji z ćwiekami i TUTAJ w parze z lnianymi nićmi w folkowym stylu. 
Zainspirowana wizytą u Smells Like Fashion  i nową kolekcją Valentino f/w 2013/2014 postanowiłam, że użyję tego wzoru jeszcze raz i tak oto powstał naszyjnik , a później kolczyki.
Korale połączyłam ze skórą ekologiczną i moim zdaniem dało to ciekawy efekt, chciałam stworzyć stylizację z użyciem tych naszyjnika, ale niestety moja kumpela, jak tylko go zobaczyła od razu sobie przywłaszczyła:)
Zostały mi tylko kolczyki,ale mam nadzieję, że razem z Klaudią stworzymy z nimi coś ciekawego;) 
Do następnego!:**
Ania.



































2 komentarze:

  1. oj pasowałyby do tego pokazu ;)
    zapraszam później do mnie będą widoki znad jeziora w tle :)
    http://queenbthefirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger