29.08.2016

Nadchodzi jesień....


Witajcie kochani, wakacje powoli się kończą a my pochłonięte pracą wcale tego nie zauważyłyśmy :D Miejmy nadzieję jednak, że piękna pogoda nie opuści Podhala tak szybko i jesień nadejdzie bardzo powoli :D
Jak wiecie makijaże to moja pasja, ostatnio miałam okazję pomalować cudnej urody Kingę do sesji foto. Bardzo cieszę się, gdy mam możliwość uczestniczyć w tego typu przedsięwzięciach, sprawia mi to ogromną frajdę! Wspaniała fotografka Agata Szeliga (Zapraszam na jej facebook TUTAJ) stworzyła piękny klimat na zdjęciach, kojarzący mi się właśnie z nadchodzącą jesienią, dajcie znać co sądzicie?
Pozdrawiamy!










Makeup: Ja :)


3 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia, bajeczne, cudowne!!!!!!!!!!! A wianek wymiata!
    Też ostatnio kupiłam sobie taki prawdziwy, folkowy wianek (choć nie tak świetny jak ten) i planuję w nim jakąś sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna sesja, istna pani jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia obłed a wianek niesamowity!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger