6.04.2016

Wiosna nareszcie!




Dzień dobry Wiosno! Po długiej przerwie spowodowanej nadmiarem pracy i obowiązków budzimy się i my. Wiosna zawitała, pogoda piękna, dzień coraz dłuższy to i czas na zdjęcia się znalazł. Cieszymy się z tego ogromnie. Co nowego u nas? Same nowości- modowe oczywiście :)
Dzisiejsza stylizacja to dla mnie zestaw idealny. Skórzane spodnie, które uwielbiam, do tego lekka koszulka i ramoneska- bez niej ani rusz. Była zimowa wersja to i wiosenna musi być. Uważam, że każda z nas powinna mieć taką kurtkę w szafie. To rzecz, która zawsze będzie na topie i świetnie pasuje do każdej stylizacji.
Pominęłam jedną rzecz, a to przecież moja nowa miłość! Adidas superstar- te buty skradły moje serce! Wiem, wiem non stop zakochuję się w czymś nowym- cała ja:-)
A to dopiero początek sezonu! Coś czuję, że nowych miłości nie będzie końca:-) Pozdrawiam!

Klaudia










Klaudia ma na sobie:
Kurtka- Reserved
Spodnie- Sklep Glamour Zakopane
Koszulka- Sinsay
Buty- Adidas
Torebka- Mohito

2 komentarze:

  1. Zgadzam się - skórzana kurtka to niezbędnik! To kolejny powód, za który uwielbiam wiosnę - że można znów nosić lekkie skórzane kurteczki, których w szafie mam kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko Pani wygląda w tych skórzanych spodniach i kurtce!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger