17.09.2014

Sesja foto część pierwsza :)

Ci z Was, którzy obserwują nas na Instagramie bądź Facebooku zapewne wiedzą już o czym będzie dzisiejszy post :)
Nie tak dawno moja bardzo dobra znajoma Aneta ze sklepu Like Us podrzuciła pomysł zrobienia ciekawej sesji fotograficznej. Stylizacje miały zawierać ubrania z jesiennych kolekcji polskich projektantów dostępnych u niej w butiku. Pomyślałam, że zapowiada się całkiem interesująco a koncept na zdjęcia natychmiast narodził się w mojej głowie: naturalnie, nowocześnie, elegancko ale bez zbytniego nadęcia ;)

Razem z Anetą- inicjatorką całego wydarzenia ogłosiłyśmy casting, mający na celu znaleźć jakąś fajną panią, która zgodzi się zapozować gdyż Klaudia i Asia ze względu a pracę nie mogły poświęcić zdjęciom całego dnia...
Z nadesłanych zgłoszeń wybrałyśmy dwie dziewczyny, które najbardziej nas do siebie przekonały. Jak się okazało każda z nich miała już coś wspólnego z modelingiem. Dla mnie jako fotografa- amatora to tym bardziej ciekawe doświadczenie, choć muszę przyznać, że czułam lekką presję, bo wiadomo inaczej się pracuje z osobami, które znają się na rzeczy :))

Dobra, mamy ubrania, modelki, ale co z miejscem? Nieoceniony okazał się talent organizatorski Anety, której udało się załatwić miejsce na zdjęcia w Hotelu Belvedere w Zakopanem. Dostałyśmy własny pokój, w którym dziewczyny mogły się spokojnie przebrać a także piękny apartament do dyspozycji. Wiele ujęć powstało w hotelowej restauracji Pod Aniołem, wspaniały widok na Giewont stanowił wprost idealne  tło do zdjęć. Dziękujemy jeszcze raz za przemiłą obsługę i pomoc!

Poniżej możecie zobaczyć pierwszą część sesji: dziewczyny pozowały w sukienkach i płaszczykach. Zapraszamy do oglądania i komentowania!
Hania

 
 

 

Płaszcze (szary, jasno-szary, czarny siatkowy) tuniki (biała i beżowa)  kalosze- By o la la...!
 
 

Klaudia: całość (płaszcz i sukienka różowa) - La Furia
 
 

Gabrysia:  całość (kamizelka, golf i spódnica) - V2000
 
Gabrysia: sukienka (szara) oraz płaszczyk z różowymi elementami- La Furia

 

Klaudia oraz Gabrysia: sukienki i płaszcze- La Furia
 
Wszystkie rzeczy widoczne u góry dostępne w sklepie Like Us w Zakopanem
 
Dziękujemy bardzo Pani Ani Gil Skupień  z Białego Dunajca za wykonanie loków i fal na głowach naszych modelek!
 



10 komentarzy:

  1. Takie śliczne modelki, a tyle fotoszpoa ;-( brzydko wygląda takie rozmywanie włosów i twarzy ;-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah nie używam Photoshopa :D ale myślę, że to trochę wina Bloggera bo zdjęcia tracą na ostrości przy dodawaniu...:/

      Usuń
    2. Są tak nienaturalnie rozmyte ;-(((

      Usuń
    3. No cóż każdy ma prawo do własnego zdania i nie wszystkim moje zdjęcia muszą się podobać :) Sama jestem przeciwniczką przesadnego retuszowania zdjęć. Cały czas się też uczę się i cieszę się kiedy ktoś komentuje to co robię, bo wiadomo, że konstruktywna krytyka zawsze jest na plus! Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Proszę bardzo. Siedzę w tym na co dzień, i może jestem też zbyt wyczulony na takie retusze, ale to niestety pierwsze co się rzuciło mi w oczy i trochę je ukuło ;-)

      Usuń
    5. Dzięki za komentarz i super, że tutaj do nas zaglądasz :) Zawsze cenna jest rada profesjonalisty. Mam nadzieję, że kolejne zdjęcia bardziej przypadną Ci do gustu ;))

      Usuń
  2. Ja tutaj żadnego retuszu nie widzę! To zasługa dziewczyn, które są naturalnie piękne i mają śliczną, gładką twarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jest PS, ale i tak dziewczyny śliczne. Też bym popstrykał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyna w płaszczu i kaloszach, boska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Panie i stylizacje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.

Copyright © Modnie pod Giewontem , Blogger